EPSON projektor EH-TW6150 - 4K, 16:9, 2800ANSI, 35.000:1, USB / HDMI, REPRO 10 W
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON projektor EH-TW6150 - 4K, 16:9, 2800ANSI, 35.000:1, USB / HDMI
Přinášíme vám EPSON EH-TW6150, cenově dostupný projektor pro domácí kino s rozlišením 4K PRO-UHD.
Syté černé odstíny, ostrý obraz a plynulost pohybu. To vše v kompaktním a zaobleném designu.
Velkoplošný zážitek
Sledujte filmy, hry a sportovní přenosy na velké projekční ploše.
Snadná nastavitelnost
1,6× zoom, horizontální a vertikální korekce lichoběžníkového zkreslení.
Dlouhodobé řešení
Užijte si až 15 let sledování bez nutnosti výměny lampy.
Technologicky pokročilý
Projektor s rozlišením 4K PRO-UHD za přijatelnou cenu.
Působivý a jasný obraz
Stejně vysoký bílý i barevný světelný výstup 2 800 lumenů.
Specifikace
- Technologie: 3LCD, RGB se závěrkou s kapalnými krystaly
- Obraz: Barevný světelný výstup 2.800 lumenů
- Rozlišení: 4K PRO-UHD
- Kontrastní poměr: 35.000 : 1
- Zdroj světla: Lampa
- Životnost zdroje světla: UHE, 200 W, 4.500 h životnost, 7.500 h životnost (v úsporném režimu)
- Projekční poměr: 1,32 - 2,15:1
- Zoom: Digital, faktor: 1 - 1,62
- Rozhraní: USB 2.0 typ B (pouze servis), audiovýstup, stereofonní konektor mini-jack, HDMI (HDCP 2.3) (2x), USB 2.0-A
Bezpečnostní prvky jako Kensington ochrana a otvor pro visací zámek jsou samozřejmostí.
Co je v krabici
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
- Dálkové ovládání vč. baterií
- Návod k použití
- Záruční list
Projektor EPSON EH-TW6150 - pro dokonalý zážitek z domácí zábavy.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.