SM-X200 Tab A8 10.5 Wi-Fi Silv SAMSUNG
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung SM-X200 Tab A8 10.5 Wi-Fi Silver
Technické parametry
Operační systém: Android 11
Procesor: UNISOC UniSOC T618
Počet jader: 8
Grafický čip: Mali G52
Úhlopříčka displeje: 10,5" (26,69 cm)
Rozlišení: 1920 × 1200 pix
Technologie: TFT WUXGA
Svítivost: 360 nitů
Paměť a úložiště
Operační paměť RAM: 3 GB
Kapacita úložiště: 32 GB
Slot na paměťovou kartu: max. kapacita 1 000 GB
Fotoaparát
Čelní fotoaparát: 5 MPx
Zadní fotoaparát: 8 MPx
Konektivita
WiFi standard: 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G+5GHz, VHT80
Bluetooth: verze 5.0
GPS: Ano
Sluchátkový výstup: Ano
USB-C: Ano
Baterie
Kapacita: INCELL BATTERY 7 040 mAh
Rozměry a hmotnost
Rozměry (Š × V × H): 16,19 × 0,69 × 24,68 cm
Hmotnost: 0,508 kg
Barva: stříbrná
Obsah balení
- Tablet
- Cestovní adaptér (7,75W)
- USB-C kabel 0,8 m
- Ejection Pin
- QSG
Velký 10.5" TFT displej
Displej s FHD+ rozlišením 1920×1200px pro perfektní vizuální zážitek.
Výkonný procesor
8jádrový procesor UniSOC T618 s frekvencí 2,0 GHz a 3 GB RAM pro plynulý chod.
Vysoká kapacita baterie
Baterie s kapacitou 7040 mAh pro dlouhou výdrž na jedno nabití.
Připojení
Připojení k internetu pomocí Wi-Fi.
Fotoaparáty
Zadní 8 Mpx fotoaparát a přední 5 Mpx kamera pro super kvalitní selfie i videohovory.
Dětský režim
Chytrý dětský režim bez reklam pro zábavné a užitečné trávení času s tabletem.
Úložiště
Interní úložiště s kapacitou 32 GB rozšiřitelné paměťovou kartou microSDXC až o 1 TB.
Navigační systémy
GPS, Glonass, Galileo a Beidou pro snadnou orientaci ve světě.
Zvuk
Kvalitní zvuk a prostorový zvuk zajišťují 4 reproduktory a sluchátkový 3,5 mm jack.
Operační systém
Nejnovější operační systém Android 11 pro vyspělé a intuitivní uživatelské rozhraní.
Design
Kompaktní a snadno přenosný tablet s elegantním designem a kopaktním tělem.
Obsah balení
- Samsung Galaxy Tab A8, Wi-Fi, barva Silver (stříbrná)
- USB nabíječka
- Kabel USB-C
- Uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.