MZ102 SAT.PŘIJÍMAČ VIACCESS SKYLINK KAON
3 590 Kč
2 878 Kč
2 379 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Satelitní přijímač Kaon MZ-102
Nový satelitní přijímač Kaon MZ-102 přináší obrovské množství obsahu a zábavy. S integrovanou kartou Viaccess Orca a aplikací Skylink Live TV je zárukou kvalitního příjmu.
Úžasné funkce
Přístroj je vybaven funkcí Skylink Fastscan s automatickým rozpoznáním portu DiSEqC. Ovládací protokol DiSEqC 1.2 a USALS je samozřejmostí.
Vlastnosti
- Hybridní satelitní přijímač MZ-102 s nahráváním na HDD a přístupem na Internet
- Možnost příjmu až 4 družic, Skylink Fastscan s detekcí portu DiSEqC
- Integrovaná karta Viaccess Orca, aplikace Skylink Live TV, internetový prohlížeč, knihovna
- OTT funkce (Youtube, počasí, RSS)
Technické parametry
- Typ zařízení: Hybridní přijímač s nahráváním na USB, se zabudovanou čtečkou Viacess ACS6.x
- Vstup 1x LNB in (F-type), DiSEqC 1.0, 1.1, 1.2, USALS, Unicable
- Automatická detekce družice DiseqC
- Vstupní frekvence 950MHz ~ 2150 MHz
- MPEG-2 MP@ML, MP@HL, MPEG-4/AVC MP@L3, L4, (H264)
- Video rozlišení max 1080i, FULL HD
- Zvuk MPEG-1 Audio Layer I and II, Dolby Digital (AC-3) and HE-AACv2
- Čipset: Broadcom BCM73xx
- Paměť: 256MB NAND / 1GB ( 512MB DDR3 x 2)
- DRM: Playready v2.5, Widevine Level 3
- Prohlížeč: ACCESS Browser (NFNX-NetFront Browser NX)
- Wi-Fi 802.11ac 2x2 2,4/5GHz dual band selectable
Vstupní/výstupní rozhraní
- 1x DC12V/1,0A vstup napájení z externího zdroje
- 1x RJ45 (Ethernet 10/100 Mbps)
- 1x HDMI (1,4a/HDCP 1.2)
- 1x čtyřpólový 3,5mm konektor s analogovým výstupem stereoaudio + video
- 1x vstup antény F konektor
- 1x USB 2.0
- 1x vstup SIM karta
Rozměry a hmotnost
Rozměry přístroje: 135x135x33 mm
Hmotnost přístroje: 0,67 kg
Obsah balení
- Satelitní přijímač Kaon
- Dálkové ovládání
- Síťový adaptér
- HDMI kabel
- Baterie
- Uživatelská příručka CZ/SK - zkrácená verze
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.