AMD cpu Ryzen 5 5600G AM4 (6core, 12x vlákno, 3.9GHz / 4.4GHz, 16MB cache, 65W), Radeon Graphics, chladič Wraith Stealth
9 990 Kč
3 834 Kč
3 169 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AMD cpu Ryzen 5 5600G AM4 Box (6core, 12x vlákno, 3.9GHz / 4.4GHz, 16MB cache, 65W), Radeon Graphics, chladič Wraith Stealth AMD procesor série 5000G. Socket AM4, 6 fyzických jader (12 vláken), frekvence 3,9 GHz (4,4 GHz boost), vyrovnávací paměť 16 MB (L3), 7 nm výrobní proces, TDP 65 W. Zabudovaná grafika Radeon Graphics a chladič Wraith Stealth. Specifikace: Odemčený násobič hodin Procesor: AMD Ryzen 5 Model: 5600G Kódové označení: Zen 3 Modelové označení: Cezanne Technologie [nm]: 7 Provozní režim 64 Bit pocet jader 6 pocet vlaken 12 Základní rychlost (MHz) 3900 Overclock rychlost (MHz) 4400 Příkon 65 W PCI-Express 3.0 interface L1 Cache 6x 32KB + 6x 32KB L2 Cache 6x 512KB L3 Cache 16MB Socket AM4, 1331 Podpora pamětí do DDR4-3200 PCI Express Version PCIe 3.0 Frekvence grafiky 1900 MHz Grafický model Grafika Radeon Počet grafických jader 7 Specification:: # of CPU Cores: 6 # of Threads: 12 # of GPU Cores: 7 Base Clock: 3.9GHz Max Boost Clock: Up to 4.4GHz Total L2 Cache: 3MB Total L3 Cache: 16MB Unlocked: Yes CMOS: TSMC 7nm FinFET Package: AM4 PCI Express® Version: PCIe® 3.0 Thermal Solution (PIB): Wraith Stealth Default TDP / TDP: 65W cTDP: 45-65W Max Temps: 95°C System Memory System Memory Specification: Up to 3200MHz System Memory Type: DDR4 Memory Channels: 2 Graphics Specifications Graphics Frequency: 1900 MHz Graphics Model: Radeon™ Graphics Graphics Core Count: 7Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.