ASUS VGA NVIDIA GeForce RTX 3060 DUAL V2 OC 12G, 12G GDDR6, 3xDP, 1xHDMI
9 182 Kč
7 589 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS VGA NVIDIA GeForce Dual RTX 3060 V2 OC Edition
EAN: 4711081309925
Popis produktu
ASUS Dual GeForce RTX™ 3060 V2 OC Edition 12 GB GDDR6 je vybavena dvěma výkonnými ventilátory Axial-tech a dvojslotovým designem pro širokou kompatibilitu.
Výkon a technologie
NVIDIA Ampere streaming multiprocesory: Základ nejrychlejších a nejefektivnějších GPU na světě.
2. generace RT jádra: Dvojnásobná propustnost oproti 1. generaci RT jader.
3. generace Tensor jádra: Až dvojnásobná propustnost díky pokročilým AI algoritmům, jako je DLSS.
Chlazení a konstrukce
Axiální technologie ventilátoru: Menší náboj ventilátoru umožňuje delší lopatky a zvyšuje tlak vzduchu směrem dolů.
Dvojslotový design: Maximální kompatibilita a účinnost chlazení pro vynikající výkon v malých skříních.
0 dB technologie: Umožňuje tiché hraní při lehkém zatížení.
Držák z nerezové oceli: Odolnější a odolnější vůči korozi.
Specifikace
- Grafický engine: NVIDIA GeForce RTX™ 3060
- Autobusová norma: PCI Express 4.0
- OpenGL: OpenGL4.6
- Videopaměť: 12 GB GDDR6
- Taktování jádra: Režim OC - 1867 MHz (Boost Clock), Herní režim - 1837 MHz (Boost Clock)
- CUDA jádra: 3584
- Rychlost paměti: 15 Gb/s
- Rozhraní paměti: 192-bitové
- Rozlišení: Digitální maximální rozlišení 7680 x 4320
- Rozhraní: HDMI 2.1, DisplayPort 1.4a
- Maximální podpora displeje: 4
- Príslušenství: Manuál na nastavení rychlosti, zberná karta
- Software: ASUS GPU Tweak II, GeForce Game Ready Driver, Studio Driver
- Rozměry: 20 x 12.3 x3.8 cm
- Odporúčaný PSU: 650W
- Napájecí konektory: 1 x 8-pinový
- Slot: 2 Slot
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.