Restaurant - systém pro provoz restaurace Produkt pokrývá většinu činností vztahujících se k provozu restaurace, je určen pro různé typy restauračních provozů. Základní vlastnosti Skladová agenda umožňuje příjem a výdej surovin a definici receptur pro jednotlivé pokrmy obsahuje agendu pro definici receptur pro jednotlivé pokrmy umožňuje provádět výrobu pokrmů se všemi důsledky pro skladovou evidenci (vyskladnění položek receptury a naskladnění pokrmů) Agenda restauračních... Celý popis
Koupit za 14 293 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Restaurant - systém pro provoz restaurace
Produkt pokrývá většinu činností vztahujících se k provozu restaurace, je určen pro různé typy restauračních provozů.
Základní vlastnosti
Skladová agenda
umožňuje příjem a výdej surovin a definici receptur pro jednotlivé pokrmy
obsahuje agendu pro definici receptur pro jednotlivé pokrmy
umožňuje provádět výrobu pokrmů se všemi důsledky pro skladovou evidenci (vyskladnění položek receptury a naskladnění pokrmů)
Agenda restauračních účtů
obsahuje agendu restauračních účtů optimalizovanou pro práci s dotykovým displejem
zadávání pokrmů číselnými kódy s pomocí klávesnice
zadávání pokrmů sejmutím čárového kódu s pomocí čtečky
podpora vkládání příloh k pokrmům
podpora práce s "dětskou porcí" u pokrmu, definice její procentuální slevy z ceny plné porce
podpora tisku objednávek (bonů) na tiskárně v kuchyni (max. 2 tiskárny, například tisk objednávek nápojů na bar)
podpora rozdělení případně sloučení restauračních účtů, převod položek mezi účty
podpora platby účtu v cizí měně
obsahuje "degustační účty" pro vedení konzumace majitele nebo personálu
podpora změny cenové hladiny při uzavírání účtu pro vybrané uživatele
podpora udělení individuální slevy v procentech (nebo absolutní) na danou položku restauračního účtu
podpora použití uživatelsky definovatelné grafické mapy stolů při založení nového účtu. Pro větší provozovny má mapa možnost segmentace na jednotlivé části provozovny (restaurace, jídelna, zahrádka, sklípek, salónek, ...)
uživatelsky definovaná velikost tlačítek pro práci s dotykovým displejem
Sestavy
obsahuje mnoho tiskových sestav pro odvod tržby, inventarizaci a analýzu prodeje
možnost uživatelských úprav tiskové sestavy pro paragon
možnost uživatelských úprav tiskové sestavy bonů pro kuchyňskou tiskárnu
Zabezpečení aplikace
volitelné přihlašování personálu z klávesnice heslem
volitelné přihlašování a odhlašování personálu magnetickou kartou nebo kartou s čárovým kódem
volitelné automatické odhlašování personálu při nečinnosti
nastavitelné omezení přístupu k funkcím programu pro každého uživatele
volitelný časový zámek na položky vložené položky do restauračního účtu (po určité době od vložení je může smazat pouze administrátor)
volitelné zaznamenávání operací mazání
volitelné zaznamenávání operací týkajících se denní uzávěrky
Agenda zákaznických účtů
vedení "kreditních zákaznických účtů" pro stálé nebo VIP zákazníky
vedení "slevových zákaznických účtů" pro stálé nebo VIP zákazníky
vedení "bonusového programu" pro zákazníky
identifikace zákazníka číslem, kartou s čárovým kódem nebo magnetickou kartou
Rezervační agendy
agenda rezervace stolů včetně grafického znázornění ve formě štaflí
agenda rezervace ostatních zařízení (salónky, kulečník, bowling, …) včetně grafického znázornění ve formě štaflí
Mobilní zařízení
možnost integrace zařízení typu "mobilní PDA číšník"
možnost integrace profesionálních terminálů "Orderman"
Ostatní vlastnosti
aplikace může obsahovat několik stanic (pokladních míst), které můžou mezi sebou sdílet restaurační účty
obsahuje agendu Předávací inventura (zrcadlo, hárek) pro předání skladu při změně směny
spolupráce se systémem Jazz Hotel ve smyslu převodu restauračních účtů na účet hotelový
Detailní informace
Podrobnější popis vybraných částí programu se nachází zde .
Podrobnější popis aplikace "Mobilní PDA číšník" se nachází zde .
Reference
Vybrané referenční instalace programu jsou uvedeny zde .
Podporovaný hardware
Pokladna
standardní PC s předinstalovaným OS Windows (XP, Vista, 2003, Windows 7)
speciální POS systém (PC s integrovaným dotykovým displejem) s OS Windows
Displej
jakýkoliv dotykový displej, doporučen je diplej vhodný do restauračního provozu, minimální velikost 15", min. rozlišení 1024*768
v případě obsluhy systému klávesnicí a myší postačuje libovolný monitor nebo displej, minimální velikost 15", min. rozlišení 1024*768
Tiskárna
jakákoliv jehličková nebo termální tiskárna
v případě uzavírání účtu formou faktury libovolná laserová nebo inkoustová tiskárna
Pokladní zásuvka
jakákoliv pokladní zásuvka, připojená k paragonové tiskárně
Čtečka čárového kódu
jakákoliv čtečka, připojená přes sériové rozhraní (COM, RS-232) nebo přes USB. Nejsou podporovány čtečky emulující klávesnici.
Čtečka magnetických karet
čtečka magnetických karet 125KHz, připojená přes sériové rozhraní (COM, RS-232) nebo přes USB (např PROMAG).
Zákaznický displej
jakýkoliv kompatibilní s komunikačním protokolem DSP800.
Mobilní číšnické terminály
terminály PDA s předinstalovaným OS Windows CE, Windows Mobile, Pocket PC, připojení přes Wi-Fi síť
terminály Orderman MAX2, MAX2PLUS, základnová stanice
Produkt pokrývá většinu činností vztahujících se k provozu restaurace, je určen pro různé typy restauračních provozů.
Základní vlastnosti
Skladová agenda
umožňuje příjem a výdej surovin a definici receptur pro jednotlivé pokrmy
obsahuje agendu pro definici receptur pro jednotlivé pokrmy
umožňuje provádět výrobu pokrmů se všemi důsledky pro skladovou evidenci (vyskladnění položek receptury a naskladnění pokrmů)
Agenda restauračních účtů
obsahuje agendu restauračních účtů optimalizovanou pro práci s dotykovým displejem
zadávání pokrmů číselnými kódy s pomocí klávesnice
zadávání pokrmů sejmutím čárového kódu s pomocí čtečky
podpora vkládání příloh k pokrmům
podpora práce s "dětskou porcí" u pokrmu, definice její procentuální slevy z ceny plné porce
podpora tisku objednávek (bonů) na tiskárně v kuchyni (max. 2 tiskárny, například tisk objednávek nápojů na bar)
podpora rozdělení případně sloučení restauračních účtů, převod položek mezi účty
podpora platby účtu v cizí měně
obsahuje "degustační účty" pro vedení konzumace majitele nebo personálu
podpora změny cenové hladiny při uzavírání účtu pro vybrané uživatele
podpora udělení individuální slevy v procentech (nebo absolutní) na danou položku restauračního účtu
podpora použití uživatelsky definovatelné grafické mapy stolů při založení nového účtu. Pro větší provozovny má mapa možnost segmentace na jednotlivé části provozovny (restaurace, jídelna, zahrádka, sklípek, salónek, ...)
uživatelsky definovaná velikost tlačítek pro práci s dotykovým displejem
Sestavy
obsahuje mnoho tiskových sestav pro odvod tržby, inventarizaci a analýzu prodeje
možnost uživatelských úprav tiskové sestavy pro paragon
možnost uživatelských úprav tiskové sestavy bonů pro kuchyňskou tiskárnu
Zabezpečení aplikace
volitelné přihlašování personálu z klávesnice heslem
volitelné přihlašování a odhlašování personálu magnetickou kartou nebo kartou s čárovým kódem
volitelné automatické odhlašování personálu při nečinnosti
nastavitelné omezení přístupu k funkcím programu pro každého uživatele
volitelný časový zámek na položky vložené položky do restauračního účtu (po určité době od vložení je může smazat pouze administrátor)
volitelné zaznamenávání operací mazání
volitelné zaznamenávání operací týkajících se denní uzávěrky
Agenda zákaznických účtů
vedení "kreditních zákaznických účtů" pro stálé nebo VIP zákazníky
vedení "slevových zákaznických účtů" pro stálé nebo VIP zákazníky
vedení "bonusového programu" pro zákazníky
identifikace zákazníka číslem, kartou s čárovým kódem nebo magnetickou kartou
Rezervační agendy
agenda rezervace stolů včetně grafického znázornění ve formě štaflí
agenda rezervace ostatních zařízení (salónky, kulečník, bowling, …) včetně grafického znázornění ve formě štaflí
Mobilní zařízení
možnost integrace zařízení typu "mobilní PDA číšník"
možnost integrace profesionálních terminálů "Orderman"
Ostatní vlastnosti
aplikace může obsahovat několik stanic (pokladních míst), které můžou mezi sebou sdílet restaurační účty
obsahuje agendu Předávací inventura (zrcadlo, hárek) pro předání skladu při změně směny
spolupráce se systémem Jazz Hotel ve smyslu převodu restauračních účtů na účet hotelový
Detailní informace
Podrobnější popis vybraných částí programu se nachází zde .
Podrobnější popis aplikace "Mobilní PDA číšník" se nachází zde .
Reference
Vybrané referenční instalace programu jsou uvedeny zde .
Podporovaný hardware
Pokladna
standardní PC s předinstalovaným OS Windows (XP, Vista, 2003, Windows 7)
speciální POS systém (PC s integrovaným dotykovým displejem) s OS Windows
Displej
jakýkoliv dotykový displej, doporučen je diplej vhodný do restauračního provozu, minimální velikost 15", min. rozlišení 1024*768
v případě obsluhy systému klávesnicí a myší postačuje libovolný monitor nebo displej, minimální velikost 15", min. rozlišení 1024*768
Tiskárna
jakákoliv jehličková nebo termální tiskárna
v případě uzavírání účtu formou faktury libovolná laserová nebo inkoustová tiskárna
Pokladní zásuvka
jakákoliv pokladní zásuvka, připojená k paragonové tiskárně
Čtečka čárového kódu
jakákoliv čtečka, připojená přes sériové rozhraní (COM, RS-232) nebo přes USB. Nejsou podporovány čtečky emulující klávesnici.
Čtečka magnetických karet
čtečka magnetických karet 125KHz, připojená přes sériové rozhraní (COM, RS-232) nebo přes USB (např PROMAG).
Zákaznický displej
jakýkoliv kompatibilní s komunikačním protokolem DSP800.
Mobilní číšnické terminály
terminály PDA s předinstalovaným OS Windows CE, Windows Mobile, Pocket PC, připojení přes Wi-Fi síť
terminály Orderman MAX2, MAX2PLUS, základnová stanice
Parametry
Výrobce | Jazzware |